loading...

خدمات شرکت های تبلیغاتی

بعضی اوقات مردم برای رفع نیاز خرید می کنند اما بیشتر اوقات مردم بخاطر نیاز خرید می کنند. آنها چیزی را می خواهند که بخواهند و اگر بدانند محصولی که ..

بازدید : 539
سه شنبه 16 دی 1399 زمان : 11:49

1 درخواست برای نیازهای مردم


بعضی اوقات مردم برای رفع نیاز خرید می کنند اما بیشتر اوقات مردم بخاطر نیاز خرید می کنند. آنها چیزی را می خواهند که بخواهند و اگر بدانند محصولی که خریداری می کنند با پولی که میدهند یکی است ، بیشتر احساس رضایت میکنند. هنر ایجاد اشتیاق برای خرید ، تمایل مشتری برای دستیابی به محصول را ایجاد می کند.

تصاویر و عناصر صفحه
بنابراین ، تمام عناصر فهرست خود را حول انتقال این کار معطوف کنید. این کار را در همه سطوح انجام دهید. کاتالوگ شما ممکن است دارای یک مضمون کلی باشد ، اما محصولات شما ممکن است برای رفع نیاز ها باشد . متن و تصاویر نه تنها باید محصول را با جزئیات کافی توصیف کند بلکه باید به او شوق خرید را انتقال دهد تا مصرف کننده بتواند تصمیم خرید را بگیرد همچنین باید به خواننده بگوید که چگونه این مورد به آنها کمک می کند .

2 طراحی برای رسیدگی به مخاطب
طراحی کاتالوگ خود را متناسب با جذابیت مخاطبان خود انجام دهید. کاتالوگ کسب و کار یا تجارت (B2B) باید بسیار متفاوت از کاتالوگ تجارت به مصرف کننده (B2C) باشد. کاتالوگ برای جوانان ظاهری متفاوت از کاتالوگ افراد مسن دارد. سبک کاتالوگ خود را مطابق با خواسته های سبک مخاطبان خود تنظیم کنید. شما میل بیشتری کسب خواهید کرد و از این رو فروش بیشتری خواهید داشت.

3 محصول را در مرکز نمایش دهید
یک قاعده کلی در طراحی کاتالوگ این است که هرچه عکس محصول بزرگتر باشد ، فروش محصول نیز بیشتر است. برای این منظور ما به طور کلی تلاش می کنیم تا اندازه تصویر محصول را به حداکثر برسانیم ، به ویژه در رابطه با ارزش سود هر محصول - هرچه سود کل محصول بیشتر باشد ، عکس محصول بزرگتر باید باشد.

برخی از شرکت های کاتالوگ با گروه بندی موارد با هم در عکس ها سعی در پس انداز در عکاسی و چاپ دارند. این اغلب منجر به فروش ضعیف می شود زیرا در چنین عکسی هیچ محصولی برای جلب مشتری برجسته نیست. بهتر است موارد را به صورت جداگانه یا در گروه های بسیار کمتر و مرتبط نشان دهید. ما ترجیح می دهیم بیشتر محصولات را بدون زمینه و سایه ای ظریف نشان دهیم. این امکان را می دهد تا محصول از آشفتگی صفحه برجسته شود. سپس عکس های با پس زمینه ظریف را اضافه می کنیم تا به طراحی تنوع بخشیده و حالات را منتقل کنیم.

4 از عکسهای محصول بزرگ استفاده کنید


طراحی کاتالوگ گران است و همه ما می خواهیم در صورت امکان هزینه ها را کاهش دهیم. با این حال شاید مهمترین عنصر کاتالوگ - عکس محصول است قسمتی که مشتریان در آن ابتدا ورق می زنند و سپس در صورت اشتیاق آن را می خوانند

عکاس صنعتی یا تبلیغاتی برای کاتالوگ خود استخدام کنید

در بعضی از صنایع و با برخی از فروشندگان می توانید عکس های بسیار خوبی از محصولات آنها برای استفاده در کاتالوگ خود دریافت کنید و همچنین رقبای شما نیز می توانند. بسیاری از شرکت های موفق در زمینه تصاویر یا با استخدام عکاس میپردازند و یا کار های خود را به یک شرکت عکاسی میسپارند تا تصویر حرفه ای را در کاتالوگ خود درج کنند با این حال ، بیشتر افراد هم هستند که ازعکاس در وهله اول استفاده نمی کنند و اشتباهات بزرگی را مرتکب میشوند و مطمئنا تمام این روش ها به دلیل صرفه جویی در پول و یا زمان است ، بدون شک یک عکاسی تبلیغاتی و صنعتی کاتالوگی منحصر به فرد برای شما را خواهد داشت .

تصاویر وب
حدود نیمی از مشتریان جدید ما زندگی خود را به عنوان یک شرکت مبتنی بر وب آغاز کردند و تصاویری که تاکنون ایجاد کرده اند تصاویر وب با وضوح پایین بوده است... این تصاویر برای کاتالوگ های چاپی قابل قبول نیستند! وضوح آنها کمتر از 1/4 است و هیچ فایده ای ندارد. اگر از آنها استفاده کنید ، محصولات شما تار خواهند بود ، طراحی آن آسیب می بیند و فروش شما نیز آسیب خواهد دید.

عکسهای خود را خودشان میگیرند
سومین راهی که مشتری ها امیدوارند برای کاتالوگ خودشان پول پس انداز کنند ، گرفتن عکس ها توسط خودشان است. روند فیزیکی عکسبرداری تقریباً 1/3 هزینه تهیه یک تصویر دیجیتال برای استفاده در طراحی کاتالوگ است اما مهمترین موضوع کیفیت تصویر نهایی است. ما به شدت توصیه می کنیم از خدمات عکاسی با حجم محصول مانند خود ما یا هر شخص دیگری استفاده کنید . اما اگر باز هم احساس می کنید که باید عکاسی خود را ، خودتان انجام دهید ، ما مقاله ای با پیشنهاداتی در زمینه ایجاد بهترین عکس ارائه می دهیم حتما مقاله آموزش عکاسی ما را مطالعه کنید تا کاتالوگی بی نظیر را طراحی کنید.

یک عکس بزرگ چه کاری انجام می دهد
یک عکس عالی "هزار کلمه ارزش دارد" اما یک عکس ضعیف می تواند مشتری را ترغیب کند که محصول شما را خریداری نکند. با استفاده از عکاسی خوب ، آن را به خطر نیندازید. بهتر است محصولات کمتری در صفحات کمتر برای صرفه جویی در چاپ نشان داده شود تا اینکه فروش خود را با عکس های ضعیف کاهش دهید.

5 مورد مهم را در حاشیه خارج از صفحه قرار دهید
خوانندگان معمولاً ابتدا به سمت راست بالا نگاه می کنند و سپس صفحه را به سمت دیگر جابجا می کنند. اگر چیزی جذاب را مشاهده نکنند ، صفحه را ورق می زنند. بنابراین جذاب ترین محصولات خود (که معمولاً کالاهایی هستند که بیشترین سود را دارند) را در گوشه های بالایی بیرونی قرار دهید. این عناصر را - از نظر اندازه بزرگتر - نسبت به محصولات باقیمانده در صفحه گسترش دهید.

تبلیغات همزمان

یک قاعده کلی تبلیغاتی این است که اشکال مختلفی از تبلیغات به طور همزمان باعث پاسخ بیشتری نسبت به حالت جداگانه در زمان های مختلف می شود. در یک فروشگاه خرده فروشی برخی تبلیغات تلویزیونی و برخی از تبلیغات رادیویی را اجرا کنید. اگر آنها یک ماه تبلیغات تلویزیونی و یک ماه دیگر تبلیغات رادیویی تبلیغاتی انجام دهند ، تأثیر کمتری نسبت به تبلیغ همزمان در تلویزیون و رادیو دارند. در حقیقت یکی از دیگری تغذیه می کند. همین مورد در کاتالوگ های شما صدق می کند. با تبلیغ وب سایت در کاتالوگ خود و کاتالوگ خود در وب سایت خود ، از انتقال های متقابل استفاده کنید. کاتالوگ چاپی خود را در قالب pdf ارسال کنید تا افراد آن را ببینند.

از سبک های قلم سازگار استفاده کنید و تعداد آنها را محدود کنید


برای حفظ ظاهر تمیز و سازگار ، بیش از 2 تا 3 قلم در کل کاتالوگ خود استفاده نکنید. علاوه بر این ، فاصله متن و قرارگیری متن در کنار تصاویر را ثابت نگه دارید. برای عناصر رایج مانند نام محصول ، توضیحات محصول و غیره به طور مداوم از همان سبک متن استفاده کنید.

قلم ها را مطابق با سبک و عملکرد خود نگه دارید - خیلی زیبا نباشند ، مگر اینکه سبک شما به آن اقتضا کند

قلمهایی را انتخاب کنید که خوانایی آنها آسان باشد و سبک آنها با سبک کاتالوگ مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. مراقب فونت های فانتزی باشید. در صورت کیفیت پایین فونت ، میزان خوانایی ، ظاهر حرفه ای آن کاهش پیدامیکند.


بار دیگر محصول اصلی ترین موضوع است و بیشتر این به دلیل عکس محصول است. متن باید خواننده را برای تصمیم گیری در خرید و جلوگیری از تأثیر عکس حمایت کند.

ظاهر کاتالوگ ها و کاتالوگ های تبلیغاتی فروش ،توسط مشتریان به راحتی قابل تشخیص است . هنگامی که از ظاهر کاتالوگ خود خسته شده اید (زیرا بارها و بارها آن را مشاهده کرده اید) میتوانید برای گرفتن مشتریان جدید تر آن را با تغییرات کم عوض کنید اما نه به صورت کلی. با نگه داشتن طرح زمینه خود که برای چندین سال بوده است از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اگر تصمیم به تغییر آن دارید ، آن را به صورت کم حجم و برای مدت طولانی انجام دهید. تغییرات اساسی باعث از بین رفتن برند شما میشود که سالها برای آن زحمت کشیده اید.

فضاهای مورد نیاز خود به محصولات را اختصاصی کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید


به برترین فروشندگان خود فضای بیشتری نسبت به اقلام کم اهمیت خود بدهید


هنگام طراحی کاتالوگ ، به کالاهایی که بیشترین سود را دارند - فضای بیشتری نسبت به اقلام کم سود بدهید زیرا این یک قاعده کلی برای محصولات در کاتالوگ شما است سپس میتوانید آنرا تجزیه و تحلیل کنید.

قالب های استاندارد کاتالوگ اقتصادی ترند.


قالب های استاندارد کاتالوگ نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند ، بلکه متناسب نیز هستند. این هم مثبت است و هم منفی. طراحی کاتالوگ که بیش از حد غیر معمول است ممکن است متناسب با محیط مشتری نباشد و خیلی زود از بین برود. از طرف دیگر ، یک قالب استاندارد ممکن است ساده و کسل کننده باشد ، به طوری که مورد توجه شما قرار نگیرد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 2479
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی